iMoment are o dată de lansare oficială: 17 decembrie 2020


După un 2020 de uitat, în special pentru cei din branșa evenimentelor din România, o echipă formată din 4 tineri din Timișoara vine cu o veste bună pentru cei ce vor să își organizeze evenimentul în anii următori sau cei care vor să își promoveze serviciile oferite (foto/video, restaurante, etc).
iMoment este o nouă aplicație pe piața din România care are ca scop realizarea legăturii între cere și ofertă pe baza unor criterii bine definite. Astfel un furnizor de servicii are opțiunea de a completa:
localitățile pentru care este disponibil
tipul de eveniment la care este dispus să participe
pachetele cu prețuri pe ani
Unul din tinerii din echipă, Găinaru Ion Cosmin, a declarat: ”Ideea proiectului mi-a venit prima dată in 2015 și a suferit diferite modificări de concept până am ajuns în stadiul actual. Nu am vrut crearea unui simplu catalog, ne dorim o aplicație în continuă dezvoltare cu noi module prin care să ajutăm atât furnizorii, cât și beneficiarii. Ca și furnizor este greu să te faci cunoscut pe piața locală, ca să nu mai spunem de națională, fără un efort financiar considerabil din partea ta. Cu platforma iMoment se schimbă total acest lucru. În loc de un catalog online, putem să ne gândim ca este mai apropiată de un târg de evenimente online în continuă dezvoltare.”
iMoment este disponibilă în mod gratuit până în martie, existând posibilitatea extinderii acestei perioade, în funcție de evoluția virusului COVID-19. Din martie vor exista 3 pachete din care unul va rămâne gratuit.
Platforma poate fi accesată la URL-ul https://www.imoment.ro
Iar lansarea evenimentului poate fi urmarită live pe platforma facebook la adresa: https://www.facebook.com/events/412481533273948

Leave a Reply

Your email address will not be published.